CRSZ »
Moduły »
Pytania i odpowiedzi SAP »
SAP - Pytania i odpowiedzi
Podczas logowania do portalu pojawił się komunikat "Uwierzytelnianie nie powiodło się". Co należy w takiej sytuacji zrobić?
Powyższy komunikat pojawia się podczas próby logowania do Portalu Informacyjnego, w następujących przypadkach:
1. Nazwa użytkownika jest nieprawidłowa. Należy sprawdzić, czy poprawnie został wpisany login, który przeważnie składa się z nazwiska oraz pierwszej litery imienia, np. KOWALSKIJ. Częstym błędem jest wpisywanie w pole "Nazwa użytkownika" pierwszego członu e-maila, co jest nieprawidłowe. Unikalny login do PI jest wysyłany na skrzynkę pocztową, po zatwierdzeniu procesu zmiany hasła lub w przypadku rejestracji nowego pracownika Uniwersytetu Jagiellońskiego.
2. Podane hasło jest nieprawidłowe. W przypadku zgubienia hasła, należy zastosować procedurę zmiany hasła ».