nic logo
nic logowanie



grafika
CRSZ » Komunikaty »

Elektroniczny proces wnioskowania o wykonywanie pracy zdalnej oraz wnioskowania o wszczęcie wewnętrznej procedury awansowej - pilotaż

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Pismem okólnym nr 4 Prorektora UJ ds. polityki kadrowej i finansowej z dnia 18 czerwca 2024 roku, podjęta została decyzja o pilotażowym elektronicznym składaniu wniosków o wykonywanie pracy zdalnej oraz wniosków o wszczęcie wewnętrznej procedury awansowej przez wybrane jednostki UJ za pośrednictwem Portalu informacyjnego UJ od dnia 1 lipca 2024 roku.

Wnioski o wykonywanie pracy zdalnej oraz wnioski o wszczęcie wewnętrznej procedury awansowej składać będzie można w formie elektronicznej poprzez Portal Informacyjny UJ dostępny na stronie https://pi.uj.edu.pl (zakładka „Sprawy kadrowo-płacowe”, kafelek „Wnioski kadrowo-płacowe”).

Na stronie https://www.sapiens.uj.edu.pl/sap szkolenia można dokonać rejestracji się na jeden z dwóch dostępnych terminów szkoleń o nazwie "Wnioski kadrowo-płacowe - Praca zdalna oraz Procedura awansowa - prezentacja nowych rozwiązań".

Szkolenia, instrukcje obsługi i pomoc techniczną zapewnia Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ. Szczegóły dostępne są na stronie: www.sapiens.uj.edu.pl

Informacji merytorycznych udziela Centrum Spraw Osobowych.


Dodano: 2024-06-19 22:35:02

 
nic
© 2013-2024 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego