CRSZ »
Komunikaty »
Pilotaż wniosków o dodatkowe składniki wynagrodzenia na Portalu Informacyjnym
Zgodnie z przyjętym harmonogramem od dnia 25.06.2020 roku na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej rozpoczął się pilotaż składania wniosków o dodatkowe składniki wynagrodzenia przez Portal Informacyjny.
Od 8 października 2020 roku do pilotażu wniosków o dodatkowe składniki wynagrodzenia dołączyły następujące jednostki: Wydział Filozoficzny oraz Wydział Chemii.
Nowa funkcjonalność automatyzuje proces wnioskowania oraz elektroniczną akceptację wniosku.
Poniżej przedstawiony jest opis procesu:
1. Utworzenie wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia
Szczegółowa instrukcja opisu tworzenia wniosku znajduje się tutaj »
2. Elektroniczna akceptacja wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia
Informacja o konieczności akceptacji/odrzucenia wysyłana jest mailem (tak jak w innych procesach elektronicznych) mailem z możliwością bezpośredniej akceptacji. Równolegle wniosek do akceptacji pojawia się na Centralnej Liście Roboczej na Portalu Informacyjnym.
3. Zapisanie składnika wynagrodzenia w module HR.
W razie ewentualnych problemów (technicznych, merytorycznych) związanych z powyższym procesem podczas etapu pilotażu, nadal możliwe będzie zastosowanie dotychczasowego obiegu papierowego.
Wsparcia technicznego w zakresie obsługi i działania aplikacji udziela Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ - sapiens.kadry@uj.edu.pl.
Od 8 października 2020 roku do pilotażu wniosków o dodatkowe składniki wynagrodzenia dołączyły następujące jednostki: Wydział Filozoficzny oraz Wydział Chemii.
Nowa funkcjonalność automatyzuje proces wnioskowania oraz elektroniczną akceptację wniosku.
Poniżej przedstawiony jest opis procesu:
1. Utworzenie wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia
Szczegółowa instrukcja opisu tworzenia wniosku znajduje się tutaj »
2. Elektroniczna akceptacja wniosku o dodatkowe składniki wynagrodzenia
Informacja o konieczności akceptacji/odrzucenia wysyłana jest mailem (tak jak w innych procesach elektronicznych) mailem z możliwością bezpośredniej akceptacji. Równolegle wniosek do akceptacji pojawia się na Centralnej Liście Roboczej na Portalu Informacyjnym.
3. Zapisanie składnika wynagrodzenia w module HR.
W razie ewentualnych problemów (technicznych, merytorycznych) związanych z powyższym procesem podczas etapu pilotażu, nadal możliwe będzie zastosowanie dotychczasowego obiegu papierowego.
Wsparcia technicznego w zakresie obsługi i działania aplikacji udziela Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ - sapiens.kadry@uj.edu.pl.
Dodano: 2020-06-26 08:00:00
Na skróty
E-uprawnienia SAP UJ
Aplikacja do składania i akceptacji formularzy uprawnień w systemie SAP UJ w trybie on-line.
E-uprawnienia |
Formularze uprawnień
RODO
Pomoc zdalna
Do pomocy zdalnej korzystamy z oprogramowania Microsoft Teams (instrukcja instalacji i udostępniania ekranu w pliku PDF) |
© 2013-2024 - Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych Uniwersytetu Jagiellońskiego