![grafika](../img/podklad6.jpg)
![](../img/home.png)
Zmiany w module SAP MM (zakupy) - aktualizacja
Od dnia 5 stycznia 2017 roku zmienił się sposób wprowadzania zapotrzebowań i zamówień w module SAP MM (zakupy).
W związku z tym obowiązują następujące zasady wprowadzania dokumentów:
1. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia wprowadzone przed 5 stycznia 2017 roku należy przetwarzać zgodnie z dotychczasowymi zasadami.
2. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia tworzone po 5 stycznia 2017 roku należy wprowadzać zgodnie z nową procedurą (instrukcje poniżej):
» Zgłoszenie zapotrzebowania z wnioskiem do DZP
» Tworzenie zamówienia ramowego
» Wstępne wprowadzanie faktury z zamówieniem ramowym
3. Zapotrzebowania do kontraktu wprowadzamy wg dotychczasowej procedury(instrukcje poniżej):
» Zgłoszenie zapotrzebowania w referencji do kontraktu (informacje o kolejnych kontraktach wprowadzanych do systemu SAP będą przekazywane na bieżąco)
» Wstępne wprowadzanie faktury z zamówieniem
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ (Zespół FI) oraz kierownik Sekcji Zakupów, p. Grzegorz Furmanek (e-mail: grzegorz.furmanek@uj.edu.pl).
W związku z tym obowiązują następujące zasady wprowadzania dokumentów:
1. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia wprowadzone przed 5 stycznia 2017 roku należy przetwarzać zgodnie z dotychczasowymi zasadami.
2. Zgłoszenia zapotrzebowania i zamówienia tworzone po 5 stycznia 2017 roku należy wprowadzać zgodnie z nową procedurą (instrukcje poniżej):
» Zgłoszenie zapotrzebowania z wnioskiem do DZP
» Tworzenie zamówienia ramowego
» Wstępne wprowadzanie faktury z zamówieniem ramowym
3. Zapotrzebowania do kontraktu wprowadzamy wg dotychczasowej procedury(instrukcje poniżej):
» Zgłoszenie zapotrzebowania w referencji do kontraktu (informacje o kolejnych kontraktach wprowadzanych do systemu SAP będą przekazywane na bieżąco)
» Wstępne wprowadzanie faktury z zamówieniem
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Centrum Rozwoju Systemów Zintegrowanych UJ (Zespół FI) oraz kierownik Sekcji Zakupów, p. Grzegorz Furmanek (e-mail: grzegorz.furmanek@uj.edu.pl).
Dodano: 2017-05-10 13:30:00
![](../img/nic.gif)
Na skróty
E-uprawnienia SAP UJ
Aplikacja do składania i akceptacji formularzy uprawnień w systemie SAP UJ w trybie on-line.
![]() |
RODO
Pomoc zdalna
![]() |
![nic](../img/nic.gif)